RUILEN EN RETOURNEREN

Ruilen en Retourneren

Indien je bij ons een bestelling hebt geplaatst en je het product wilt retourneren of omruilen dan kan je dat op de onderstaande manieren doen. Retourneren is bij ons niet gratis, maar je kan wel voordelig retourneren via een afspraak die wij hebben met ons externe magazijn Montapacking.

 

1)      Voordelig retourneren via Montapacking

2)      Retourneren via een eigen vervoerder.

  

1)    VOORDELIG RETOURNEREN VIA MONTAPACKING

Indien je voor deze optie kiest klik dan op de onderstaande link.

https://wieleroutfits.montareturns.com/

 

  

-          Vul je ordernummer in en het emailadres waaronder je de bestelling geplaatst hebt en klik op de startbutton.

-          Je krijgt nu jouw bestelling te zien. Geef aan welke producten je wilt retourneren, kies de retourreden en voeg eventueel nog een                        opmerking toe.

-          Klik op volgende.

-          Selecteer de vervoerder die je wenst te gebruiken.

-          Klik op volgende stap.

-          Je krijgt een overzicht en klik op Bevestigen.

-          Nu kan je de retourzending afrekenen.

-          Na het afrekenen kom je op een overzicht pagina waar je het retourlabel kan downloaden.

           Het label wordt ook nog naar je gemaild (duurt ca. 5 minuten).

-          Print het retourlabel en plak dit op de doos.

-          Geef het retourpakket af bij een afgiftepunt naar keuze.

-          Binnen maximaal 5 werkdagen (meestal sneller) na ontvangst van jouw retourpakket wordt het aankoopbedrag aan je terugbetaald.

-          Je hoeft verder geen documenten bij het retourpakket te doen, tenzij je wilt omruilen in een andere maat.

           Indien je dit wilt doe dan een briefje bij het pakket waarop je kort uitlegt wat je wilt

 

De retourkosten per vervoerder zijn:

 

Vervoerder

Kosten NL

Kosten BE

DHL pakket

€ 5,50

€ 6,75

DHL brievenbuspakket*

€ 4,25

nvt

Post NL pakket

€ 6,25

nvt

DPD

nvt

€ 7,50

*Door technische redenen kan je alleen als een brievenbuspakket retourneren als wij jouw bestelling ook als brievenbuspakket hebben verstuurd.

2)    RETOURNEREN via een eigen vervoerder

 

Indien je op een andere wijze retourneert of de retourzending zelf komt langsbrengen in onze winkels dan willen we je vragen om:

1) Het retourformulier af te drukken, in te vullen en bij het retourpakket te doen. (Dit retourformulier vind je terug in je mailbox bij de email met als titel: Uw bestelling is ingepakt & RETOURPROCEDURE)

Mocht afdrukken van het retourdocument niet lukken dan is een begeleidend schrijven ook voldoende. Geef hierbij duidelijk aan je naam, adres en het ordernummer. Vermeld of je het aankoopbedrag retour betaald wilt hebben of dat je het product in een andere maat wilt hebben. Ruil je een artikel dan versturen wij het nieuwe artikel op onze kosten naar je toe.

2) Het pakket op te sturen naar onderstaand adres

4TheCompagnie BV

Hoger Einde-zuid 13

1191AG Ouderkerk aan de Amstel

ouderkerk@4thecompagnie.nl

020-7895358

3) De track en Trace code goed te bewaren zodat duidelijk is of je pakket bij ons is gearriveerd.

Wil je het pakket afgeven in onze winkel dan is dit natuurlijk ook altijd mogelijk!

Mocht afdrukken van het retourdocument niet lukken dan is een begeleidend schrijven ook voldoende. Geef hierbij duidelijk aan je naam, adres en het ordernummer. Vermeld of je het aankoopbedrag retour betaald wilt hebben of dat je het product in een andere maat wilt hebben. Ruil je een artikel dan versturen wij het nieuwe artikel op onze kosten naar je toe.

3)    algemene opmerkingen

Indien je een artikel in een andere maat wilt hebben en dit product is niet meer te leveren in de gewenste maat, dan betalen we automatisch je geld retour. Bij terugbetaling wordt het aankoopbedrag retour betaald naar de rekening/ betaalwijze die jij hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Het terug te betalen bedrag wordt zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retourpakket teruggestort op je rekening.

Belangrijk om te weten: Indien je een bestelling retourneert dan valt de retourzending totdat deze bij ons is afgeleverd onder jouw verantwoordelijkheid. Bewaar daarom goed de track en trace code zodat duidelijk is waar jouw retourpakket zich bevindt.